Најбрзиот воз во светот е кинески со брзина од 600 км/час

Најбрзиот воз во светот е кинески со брзина од 600 км/час
Најбрзиот воз во светот е кинески со брзина од 600 км/час

Кина го претстави најбрзиот маглев воз во светот, кој може да достигне брзина до 600 километри на час (373 мили на час), правејќи го најбрзиот воз на светот. Возот беше развиен од страна на државната компанија China Railway Rolling Stock Corporation и користи електромагнетна сила за "левитација" над релсите,со што се намалува загадувањето со бучава.

Возот, или првиот прототип, беше прикажан во Циндао, Кина, на 20-ти јули 2021 година и сеуште се очекува да влезе во комерцијална операција во следните неколку години. Тој е дел од амбициозниот план на Кина да креира "кругови на транспорт од 3 часа" помеѓу големите метрополитански области, како Пекинг и Шангај, кои се оддалечени повеќе од 1.000 километри (620 мили).

Новиот Маглев воз ќе го исполни критичниот простор помеѓу високо-брзинскиот воз и авионскиот превоз, нудејќи посигурна, посгодна и поеколошки придружбена алтернатива. При брзина од 600 км/час, ќе биде потребно само 2.5 часа за патување од Пекинг до Шангај, во споредба со 3 часа со авион и 5.5 часа со високо-брзинскиот воз.

Кина не е единствената земја што развива Маглев технологија, но има најопширна и најнапредна мрежа на маглев линии во светот. Во моментов, Кина има само една маглев линија во комерцијална употреба, која ги поврзува Пудонг аеродромот во Шангај со станицата Лонгјанг Роуд во градот. Се известува дека се градат или планираат неколку нови маглев мрежи, вклучително една што ги поврзува Шангај и Хангжоу и друга што ги поврзува Ченгду и Чонгкинг.

Маглев возовите се сметаат за клучна иновација за иднината на транспортот, бидејќи можат да постигнат поголеми брзини и ефикасност во споредба со конвенционалните возови. Сепак, се соочуваат со предизвици како високи трошоци, технички тешкотии и прифаќање од страна на јавноста. Кина се надева дека нејзиниот нов маглев воз ќе го прикаже својот технолошки напредок и ќе ја подобри својата глобална конкурентност во областа на железничкиот превоз.