Во светот на социјалните медиуми, Facebook продолжува да биде доминантна платформа со повеќе од 2.9 милијарди месечни активни корисници. Бренд страниците на платформата играат критична улога во поврзувањето на луѓето, споделувањето на идеи и ангажирањето со содржина од целиот свет. Некои од најпопуларните Facebook страници во 2023 година се:
Netflix: Гигант во забавата
Netflix веќе неколку години држи врв како страница со најмногу популарни реакции на Facebook. Со повеќе од 85 милиони следбеници, Netflix создал огромен број на публиката ширум светот. Страницата е позната по своите ексклузивни трејлери, кадри зад камерите и интерактивни објави кои не само забавуваат, туку и создаваат чувство на заедница меѓу неговите фанови.
Facebook: Фанови на самите себеси
Забележително, страницата со најмногу следбеници на оваа платформа е самиот Facebook. Со повеќе од 214 милиони следбеници, Facebook го користи својот фановски профил за собирање на податоци за искуствата на нивните корисници.
Samsung: Лидер во технологијата
Samsung е втората најпопуларна страница на Facebook со повеќе од 162 милиони следбеници. Како водечка електронска компанија, Samsung ја користи својата страница за објавување на најновите производи и иновации пред нивните следбеници.
Skyscanner: Ентузијаст за патувања
Skyscanner, популарна туристичка агенција, исто така добила значително внимание на Facebook. Страницата редовно објавува содржина поврзана со својот бренд, како патнички совети, водичи до дестинации и промоции, подтикнувајќи разговор меѓу следбениците.
Овие страниците успешно искористиле иновативни маркетинг стратегии и релативна содржина за да изградат лојална заедница и да исползат позитивни реакции.